Co jest wa¿ne dla klienta?
Czym – oprócz ceny produktu oraz warunków ubezpieczenia, czyli wielko¶ci i zakresu ¶wiadczeñ – towarzystwo ubezpieczeniowe mo¿e przyci±gn±æ klientów? Na co jeszcze warto zwróciæ uwagê wybieraj±c firmê ubezpieczeniow±? Oczywi¶cie na jako¶æ obs³ugi oraz dodatkowe us³ugi ¶wiadczone przez zak³ad ubezpieczeñ (ocena ryzyka, prewencja, monitoring programu).
LP. |
CECHY |
1. |
Szybko¶æ i sprawno¶æ obs³ugi |
2. |
Fachowo¶æ i wiedza personelu |
3. |
Komunikatywno¶æ personelu |
4. |
Wiarygodno¶æ i zaufanie do zak³adu |
5. |
Uprzejmo¶æ i ¿yczliwo¶æ personelu |
6. |
Brak kolejek, du¿a liczba stanowisk |
7. |
Terminowo¶æ wyp³aty odszkodowañ |
8. |
Wysoko¶æ sk³adki ubezpieczeniowej |
9. |
Proste i zrozumia³e druki, owu |
10. |
Bezpieczeñstwo us³ugi, brak ryzyka |
Dlaczego coraz wiêcej osób zwraca uwagê nie tylko na cenê ubezpieczenia? Odpowied¼ zdaje siê byæ ³atwa. Je¶li ju¿ co¶ kupujemy, chcemy aby produkt ten w pe³ni nas satysfakcjonowa³. Tak jest w przypadku rzeczy materialnej oraz w przypadku rzeczy niematerialnej, jak± jest polisa na ¿ycie. Decyduj±c siê na zakup ubezpieczenia chcemy mieæ pewno¶æ, ¿e nasze pieni±dze bêd± dobrze spe³nia³y swoj± rolê, a my sami bêdziemy nale¿ycie obs³u¿eni przez pracowników danego towarzystwa ubezpieczeniowego.
Alicja Szakiel
Kup ubezpieczenie